onsdag 19. januar 2011

En ny start

Nå har bloggen ligget i dvale et halvt år. Det betyr ikke at jeg har ligget i dvale.
Jeg har kost meg med familie og venner, hatt fine rideturer og ikke minst bedrevet masse kreativ aktivitet.

Jeg er stadig innom og kikker i mange fine blogger. Dette har gitt meg mye glede og inspirasjon. Jeg kjenner at tiden kanskje er moden for å ta opp igjen bloggingen for min del også. Nå har jeg "pusset opp" litt i bloggen min og kjenner at jeg trives bedre med den nye utformingen.

Nå skal jeg sette meg ved symaskina for å gjøre ferdig en velourkjole til meg selv. Og plutselig kommer det et blogginnlegg om dette :)


Ha en fin dag folkens!






3 kommentarer:

Anita fra hjerterommet sa...

Takk for hyggelig kommentar inne hos meg:))

Merkelig egentlig at jeg kan bli så glad for sko,men det er noe med den fine formen på støvelettene og fargen som får meg til å smile når jeg ser på de hi hi..

Velkommen tilbake fra blogg dvale da, gleder meg til å se hva du har laget:))
Ha en flott dag!

Anonym sa...

oppdaga bloggen din nettopp,så flott!! fleecekjolen,putene og de ovale fatene var bare nyyydelige! blir spennende å se hva du har laget! ha en super dag!! mvh.turid

Maria sa...

Ibland behöver man en liten paus, lycka till med din nystart!