mandag 14. februar 2011

Bolero


Her strikkes det BOLERO om dagen.


Min 12-åring kjøpte seg en Snella og Petronella knapp med traktor på hos (morgrethe)
I samme butikk plukket hun seg også ut fargen hun ville ha på selve plagget.
Da var ikke mor sen om å få igang "bunningen".
Resultatet ble en fin lilla bolero med en artig knapp og en fornøyd 12-åring :))


Moro at hun vil bruke noe mor har laget....


Jeg måtte selvfølgelig lage en til meg selv også.
Denne ble lys rosa og med en litt mer anonym knapp.


Og jammen ble det ikke en i gave til min kjære mor også.
Den ble strikket i en fin brunfarge.

Og nå har jeg har akkurat strikket ferdig enda en til i brunt:))

Kan jo hende det er flere som vil ha en slik...

8 kommentarer:

Hannepålandet sa...

Kjempefin Rita:) Mye tar du for en slik en da i tilfelle jeg kunne hatt lyst på en og du skal strikke flere?

Hannepålandet sa...

:)

Findus sa...

Den var fin!! Kjekk gave og eller godt å ha noen å velge i ;))

FOTOGRAF STINE MARIE sa...

Ojj, så flott! Du er flink altså!
Jeg kan bare strikke skjærf enn så lenge jeg ...hihihi...

Maleriet fargehandel sa...

Hei hei.

Produktet selges via Alanor.
www.alanor.no

Ta kontakt med de så får du info om forhandler der du bor.
Mener den koster litt over en 100 lapp jeg... og den har du i ca 100 år ;)

Om du ikke får tak i så send oss en mail på asmaleriet@gmail.com, så kan vi sende til deg m faktura. Niks problem det. Jeg har brukt den på tavleprosjektet. Den er super til å legge slik effekt også.

Mvh Heidi

Janne sa...

Den var kjempeflott ☺ Tror jammen jeg må prøve meg på en slik ☺ Takk for innspirasjon ☺

tantebleik sa...

hei! Kjekt at du ville delta i blogglotteriet mitt! :) Du har en inspirerande blogg...skikkelig kreativ er du! :) ha ein fin kveld! :)

Bittelille villa/Jennifer sa...

Så koselig at du la igjen spor på bloggen min:) Gleder meg til å kikke litt her inne hos deg:)

klem Jennifer