søndag 1. januar 2012

Nytt år - nye muligheter

Ja, det heter det så fint. Men, ikke alt lar seg endre på. Noen ganger må man bare akseptere tingene som de er og gjøre det beste ut av det. Man kan jo alltids lage seg noen nyttårs-forsetter, men min erfaring er at de sprekker så alt for fort og nederlag over det jeg ikke mestrer er aldri moro.

Derfor skal dette være mitt mål for 2012:


JEG SKAL FORTSETTE Å GLEDE MEG OVER
HVERDAGENS SMÅ ØYEBLIKK!!!

Så enkelt og så vanskelig.
I perioder må vi kanskje minne hverandre på hva vi har å glede oss over.
Det er som regel noe positivt rundt oss bare vi velger å ha nesen den vegen :))


Jeg ønsker at alle må få et fint 2012 fyllt av glede og fine små øyeblikk











1 kommentar:

Ancas sa...

Hei hei

Takk for koselig innlegg på bloggen min <3

For et fint nyttårforsett :-)
Det skal jeg ta med meg videre.

Misunner deg kammerset ditt. Det var kjempe flott. Så deilig å kunne ha et slikt sted. Kan tenke meg du har hatt og får mange fine stunder der :-D Og du lager jo så mye fint.

Ha en fortsatt fin dag :-)

Klem Camilla